Líbí se mi

sobota 26. března 2016

Kašlete na zelenou trávu za plotem!!!

Ticho… Máte pravdu – a šťoucháte do mě, a dáváte mi najevo, že moje ticho je ohlušující… Au… nechte toho… já vím… Já jen, nevím jak ten výbuch emocí hodit do slov… Lžu. jak když tiskne – a vy to víte… Jen si skládám pexeso událostí a přijímám výzvy “toho nahoře” (ať si ho každý nazývá jak chce – já mu za svých 29 let nebyla schopná dát lepší jméno :-D )… a že mi toho teď nakládá… mění rovinky ve veliká schodiště… Zvláštní je – že mi na křižovatky dává ukazatele… Rozumějte FACKY – kdy říká – nene tudy cesta nevede :-D hlava se Vám otočí pětkrát dokola, protože jste si mysleli, že máte pevnou půdu pod nohama – a ono ejhle…

Mnoho lidí si myslí - holka je za vodou, na Novém Zélandu - plní si sny - je na vrcholu... A ono se toho pro mě mnoho od života v Praze nezměnilo. Krom toho, že nemám jít kam tančit - protože zdejší parkety v barech jsou mi prostě málo :-D, že je tu o 2/3 míň lidí, nemůžu zajít jen tak s bráchou na pokec, k mamče na kafe a nebo pomoct dědovi vyházet hnůj od koz... (Haha kdo si mě dokáže představit s kolečkem a vidlema - hm??? - já nejsem žádný princeznovský béčko!!!) - každopádně pokec s babičkou - u lahvičky (či dvou) jako odměna po dobře odvedené práci, je vždy pecka!  Že nemůžu na "antikoncepční návštěvy" k Martince a jejím dvoum raubířům, "lázeňské pobyty" u Muchů, a problázněné večery s Gabčou, prochechtané večery s bandou, prokecané večery s Vrbovkou, dámské večery (kde se teď beztak kecá jen o kojení, přebalování a... já nevím čem ještě - každopádně se srká nealko a já, Kamča a Eliška jsme jako největší vožralové). Zajít s Rychnovskou babičkou na pivko, sníst dědovi v Lukavici kila jahod a ukrást mu pár ryb z mrazáku .... no a že místo na hrady o víkendu zajedu k moři... je vše při starém. :-D :-D :-D

Holt - proč sem na blog teď nepíšu... spousta bojů - negací - a to sem prostě trousit nebudu... Já jsem totiž bojovnice a už jsem na dobré cestě... ono to nějako dopadne a pak - až bude po bitvě, Vám povyprávím jakej jsem hrdina :-D :-D :-D

Tak s něčím pozitivním sem... co vy na to???

Tak si otevřete nové okno.... no co čtete dál?!?... prostě klikněte na "NOVÉ OKNO"  tam si hoďte tento odkaz https://www.youtube.com/watch?v=Rip0bX2qrIs a teprve potom můžete číst dál... TAK ŠUP :)

HAPPY!!! Tohle slovo snad znají všichni - i ti ne Anglicky mluvící!!! Buďte happy - za všechno co máte! Nekoukejte na ostatní... žijte si svůj ŠŤASTNEJ ŽIVOT a nekoukejte se kolem. Ten pocit, že tráva je zelenější za plotem je BLBOST!!! To je to, jak náš mozek pracuje - chce to co nemáme - a tak končíme jako ty krávy a ovce, co jsem dneska viděla - natahují krky přes ostnaté dráty, div jim to krky neřeže do krve, jak nejdál to jde, jen aby jim nic zeleného za plotem neuniklo... A přesto jim uniká nekonečně rozlehlá pastvina šťavnaté trávy. Co blbneme lidi? Nebuďme ovce ani krávy!!! :-D Chytněte svou přítomnost a žijte s každým nádechem. Každým úderem vašeho srdce. Jen se pořád někam plahočíme - a přitom nikdy nemáme čas být šťastnými a užít si to, čeho jsme dosáhli.

Dneska jsem byla v Akaroa - překrásné místo... a člověk je schopný ho jen tak přelítnou očima a říct si: " Hmmm no a co?" - takových kopečků a zálivů jsou na Novém Zélandu stovky... Snažila jsem se na to dnes koukat Vašima očima - a představte si, tráva byla zelenější, orosené růže v zahradách voňavější a voda v zálivech modřejší, než kdykoliv jindy. Listí, které tančilo v podzimním větru se pomalu barví do nejkrásnějších palet malířů... jako by jim růž do tváří kreslil stud a chlad... Delfíni prořezávali zrcadlovou hladinu oceánu, chladného.... ale přesto jsem měla chuť se navlíknout do neoprénu a hupsnout tam! Vidím kolem sebe tolik "stárnutí" a lenosti... Já bych nejraději vstala ráno v pět a šla na tůru na nejvyšší konec, abych měla výhled na východ slunce nad oceánem... ale ostatní se nad mými myšlenkami lámají v půlce, jako bych řekla vtip dne - nechávám je při tom a smutně koukám k výšinám... Proč mysl lidí stárne? Proč? Proč jsem jiná?!

Přátelé... neberte nic kolem Vás jako samozřejmost. Uvědomte si, jakou cestu jste ušli k tomu co máte a co jste zažili. Koukejte se na to očima ostatních - tak jako jsem to dnes udělala já a važte si každé drobnosti. Pokud nejste Happy - změňte co děláte, protože, něco děláte stoprocentně blbě!!! Pokud děláte něco, co dělá ostatní Happy - ale ne VÁS!!! Taky děláte něco blbě!!! Zní to sobecky! Ale nikdo za Vás život žít nebude! Se vší úctou k vaší rodině, přátelům, šéfům a kolegům v práci - JE TO VÁŠ ŽIVOT A VY SI ZASLOUŽÍTE BÝT HAPPY!!! 

Žádné komentáře:

Okomentovat