Líbí se mi

středa 24. srpna 2016

04 Ruiny Tical - Guatemala

Dnes byla vstávačka ve 4:00 ráno.... (taky podle toho na fotkách vypadáme) :-P rozhodli jsme se navštívit Mayské ruiny Tical. Chtěli jsme tam být předtím, než se udělá mega horko a hlavně než tam nakluše milion turistů... a byla to opět pecka. (Když pominu autobus - opět jsme byli ujištěni, že bude klimatizace. :-D Hádejte co - Chicken bus!!!!!!! :-D a ještě nás do něj narvali o třetinu víc, než je zdrávo - takže jako sardinky :-D ) Holt příště už se ptát nebudu - to nemá cenu :-D. No a na zpáteční cestě jak jinak, než 1,5 hodinové zpoždění... :-D začínám si pomalu zvykat ;) )

Jinak ruiny jsou uprostřed džungle... průvodce byl báječný, věděl spousty věcí a chvilkama jsem si fakt připadala jak v zapomenutém světě. Opice a barevní ptáci ve stromech, mega pavouci v podzemí a cikády vydávají zvuk, jako by kolem vás v dálce lítala cirkulárka.... - a po pravdě jsem si myslela, že jsou to lidi opravující pyramidy (které byly zničeny dva roky zpět velkou bouřkou). Ale průvodce se mi vysmál :-D Cikády vážení přátelé - fakt rachot!!!!

Každopádně se zde natáčely HVĚZDNÉ VÁLKY!!!! No, když si vybavím tu scénu - tak zamrazíííí!!! :-D Já jsem tadyyyyy!!! :-D

Džungle má spousty vůní - stromy silně zavánějící cibulí nebo stromy vonící po citrónu, ze kterých padají malé zelené kuličky... Málem jsem upadla, když jsem se dozvědela, že je to pepř - ano přesně ten, co používáme na vaření.... Doteď jsem netušila, že roste na vysokých stromech v džungli...
Nu a teď máme relax a zítra 8mi hodinová cesta busem na jih do Semuc Champey... bohužel předpokládám, že opět kuřecím busem :-P

PS: dnes jsem při čekání na autobus z nudy četla obal na plastové láhvi od pitné vody, kterou jsme koupili v Belize... Doslova tam stálo... "11krát čištěná voda - naprosto nezávadná" .... Bože to se asi snad raději dám na 11x destilovanou vodku :-D




























Žádné komentáře:

Okomentovat