Líbí se mi

čtvrtek 22. září 2016

Nejnovější info z jarního Nového Zélandu

Jaro je tady... no nevím, jestli jsme si vůbec pomohli :-D příjde mi, že zdejší jaro je horší nežli zdejší zima :-D Paradoxně tu "oslavují" první den jara 1. září - ne že by to nám - "severopolokoulňákům" -vůbec dávalo nějaký smysl. Po pravdě, jsem i po takové době života na jižní polokouli zblblá jak lesní včela. Takže si měsíce počítám na prstech jako prvňák, protože pochopit kdy je jaký roční období, můj mozek stále nebere. Vem to čert, ale vysvětlit jim tady, že rovnodennost (tedy astronomická změna ročního období) je 23. září... néééééé prostě to tu mají jinak. Říkají, že je to podle počasí. A po pravdě, na tom asi něco bude... Jak tu dlouho nefoukalo a bylo docela hezky i na zimu - tak 2. září teda přišlo naprosto "famózní" jarní počasí - a leje, a fouká, a pak zase leje - na chvilku vykoukne sluníčko, které se zase za 10 minut utopí v líných šedivých mracích, které se válí po zdejších kopcích (rozumějte krpály, které mi denně berou dech :-D )....

A já teda marně vyhlížím to naše české jaro - a doufám ve slunečné zítřky, ale novozélandští domorodci kroutí hlavou a říkají, že si ještě počkám... JÁÁÁ NECHCI ČEKÁÁÁT!!! Já chci léto teď hned!!! (Neee, že bych před měsícem a půl nepřiletěla z Českého léta :-D ). Ale já prostě tu zimu nerad... Kdyby tu alespoň měli ty radiátory a normální topení, aby se člověk vrátil promrzlý do vyhřátého domova. A ne, že musíte být skoro v kulichu, než si ten pokoj zadejcháte... haha...

Denně se pozastavuji nad krásou této země - a po pravdě se mi tak trošku zasklí oči, když si uvědomím, že se blíží konec... že za cca půl roku Novému Zélandu zamávám... a... Proč nemůžeme mít v životě všechno!? Proč je tak těžké zkombinovat některé věci dohromady. Holt tady už je to vše jen o prioritách každého z nás... A já volím rodinu, přátele, VÁS, hrady, zámky, více aktivit, větší možnosti cestovat, hahahaha radiátory :-D.... za tuhle přenádhernou zemi, klid, maňána "no worries" style, zálivy, hory...

Haha jooo, mnoho z vás si klepe na čelo a říká si, no ta je teda blbááááá :-D. Po pravdě, to ani nebyl můj nápad, se přestěhovat zpět do ČR... Ale nápad mé drahé polovičky. Ten už by se v ČR viděl od těchto Vánoc. No tak to jsem ho pěkně posadila na zadek a řekla jsem mu, ať pěkně zhluboka dejchá :-D že to bude zase za chvilku dobrý :-D :-D :-D

Dvě zimy v kuse fakt nedávám... a navíc, já tady prostě ještě nejsem se vším hotová. Takhle teda ne!!!! Ještě chci alespoň na 2 týdny prošmejdit východní pobřeží Austrálie. No a co Tongariro Crossing? A... vždyť já jsem viděla z týhle země víc, než můj Novozélanďan... a on o to nestojí, mě podrž!  No a hlavně co ta slibovaná Asie?!?

Tak a už je to zase tady, vážení přátelé... už se zase šetří na jeden mega velkej trip po Ásii - z 2 měsíců se stávají 4 měsíce a bůh ví, kam se až dostaneme :-D ... takže se od března či dubna máte zase na co těšit, protože jak nás už znáte, my si nebereme žádný servítky... jde se do toho pohlavě!!!

Víte co mě děsí nejvíc?! Že na tak dlouhou dobu budeme cestovat dosti nalehlo... Takže z mého 75litrového báglu + carry on, budu jen na tom Carry onu.... Se z toho po*** Už teď řeším, co si budu moct vzít s sebou a co s těžkým srdcem budu muset zanechat za sebou. Bude to zkouška... mám pocit, že větší zkouška, než Jižní Amerika. O to více dobrodružství a zážitků pro Vás, protože drahý myslí na všechno a hlavní věc, kterou bereme s sebou je můj laptop, abych Vám mohla psát svoje spisy :-D ne jako minule na tabletu, na kterém jsem se teda děsně trápila... Takže se těžte o to víc!!!!

Takže teď práce a zase práce... čekání na léto, hledání nějakého "second handového" surfovacího nářadíčka, protože tuto zemi neopustím bez toho, abych se na tom prkně udržela - protože u nás v ČR si zaserfuju leda tak na internetu :-D A... plánování cest po Vietnamu, Kambodže, Laosu, ... atd...

Bože, já tak miluju svůj život. A ano, vím, že budu opět začínat od začátku, a že OPĚT budu něco hledat a budovat... a já vím, že to není pro každého! Ale pro mně je to koření mého života, můj pohon, můj životní sen!!! K čemu mi jsou věci, když mám srdce a duši plnou nezapomenutelných zážitků!?









Žádné komentáře:

Okomentovat