Líbí se mi

neděle 7. února 2016

Jak důležité je mít koule a přátele...

Včera jsem si tak psala s pár z vás a zjistla, že každý někomu něco závidí... Závist je věčná, jak říká pohádka, že? Někdo mně, že cestuji, já jiným, že mohou být s rodinou a se svými přáteli... a tak bych mohla pokračovat donekonečna.

Došli jsme vždy k závěru, že nemůžeme mít všechno - asi... Máme dobrou práci, zdravou rodinu, ale láska pokulhává... Jiní mají možnosti, žádné závazky  a hlavu plnou snů o cestování - ale nemají koule na to, aby někam vyjeli - zatím co ti, jimž se právě narodila dvojčata, v koutku duše kuňkají - že by vzali svoje koule a vyrazili do světa, kdyby nebyli vázaní dětmi... Prostě asi to tak má být... vždycky budeme někde a budeme chtít něco jiného, něco lepšího - něco co nemáme a v podstatě jsme pořád nějací nespokojení... Ale nejdůležitější je asi mít KOULE :-D

Také jsem si uvědomila jak jednoduché a zároveň složité je to "být šťastný" - vždy to znamená dělat to co chceme - to co máme rádi - nehledat ALE ale naopak JAK!!! Jak se dostat tam kam chci, jak udělat sebe a lidi kolem sebe šťastnými?

Jednou mi někdo řekl, že mi nevěří, že jsem pořád takhle "happy", že nemá rád přetvářku a že mu prostě nejsem po chuti... Po pravdě je to pár let zpátky a já nad tím pořád musím přemýšlet. Jak vysvětlit, že i když mám náladu na ho*** tak nasadím úsměv (který je asi ze začátku - trochu přetvářka) - ale on se Vám ten úsměv zrcadlově vrátí od lidí kolem Vás - až nakonec máte jeden velkej a úžasnej den - a když domů příjdete k té své hromádce hovínek - je zase o trošku menší :-D. Když se ale rozhodnete bručet (i já mám takové dny) - tak na Vás budou bručet všichni kolem... a tradáááá donesete si s sebou domů na zádech další přídavek do vaší hnědé smradlavé hromádky...

Můj první týden po návratu do práce byl... no jak bych to řekla - byla jsem jeden velkej ubručenej medvěd z falešným úsměvem... ale den ode dne jsem podstupovala tuto ozdravou pozitivní kůru a hurááááá - Léňa je zpět. Hledá věci, které ji dělají štastnou - i když to bere čas a energii - ale musíme se naučit NEBÝT SRABI a jít - obětovat a dávat - ono se to vrátí - sice odněkud jinud (většinou odtamtud, kde to nečekáme).

Nevím jestli něco z toho, co jsem tady napsala dává smysl. Ale mojí velikou radostí posledních dní je - že se zdá, že jsem si našla kamarádku... Mohu o tom mluvit jako o něčem, co je v hodně ranných začátcích - takže kolem toho chodím jen po špičkách. Dlouho jsem ale nezažila ten pocit - že se s někým bavíte, zjistíte, že toho máte tolik společného a rozhovor plyne jako byste se znali roky. Pane bože, já jsem jako by mi bylo 15 a šla na první rande. Ale ta holka je prostě jako moje ségra a já mám vždycky chuť jí obejmout radostí, když jí vidím. Je to stejná krev, stejná energie... Jen se na to musí pomaličku, jako na tom prvním teenagerovským randeti :-D Ach jo... znáte ty motýly v břiše? A kdy se zase uvidíme? A...

Asi si klepete na čelo a říkáte si - co ta holka blbne. Ani nevíte, co to pro mě znamená. Když je člověk v jiné zemi, sám (vlastně jen upnut na partnera) a před vás jsou do koryta předhazovány lidi z práce, sousedi, klienti a vlastně všechno okolí a vy marně hledáte někoho, kde přeskočí ta jiskra. Sedíte doma u TV a říkáte si - já potřebuju přátele - bez nich je život TAK PRÁZDNÝ!!!

Jsem jedním z nejšťastnějších lidí na světě, protože mám Vás! Mám na planetě Zemi tolik přátel - tolik lidí, kteří mě mají rádi, kteří by se pro mě a mou rodinu rozkrájeli - berou a nečekají nic nazpět. Miluju Vás a nesmírně si Vás moc vážím. Bývala jsem sobec a vždy když lidé říkali něco ve smyslu: "Mít dobrého přítele - i kdyby měl být jen jeden - je výhra v životě." A já byla vždy nafouknutá s fňákem nahoru - protože jsem si neuvědomovala, jak moc šťastná osoba jsem, nazývat se právě VAŠÍM PŘÍTELEM. Děkuji Vám za to!!!

Člověk se vyvíjí každým dnem, každou událostí a vše zlé je vždy k posunu kupředu. Takže ano - dostala jsem tu pěkně profackováno - bez přátel, bez vašich obejmutí (která mi nesmírně chybí), bez prochechtaných večerů, velkých protancovaných pařbách (po kterých se člověk budí s děsnou morální kocovinou)... Místo toho jsem na kafi nebyla ani nepamatuju - nemám s kým... o skleničce vína, nebo jen posezení na zahrádce se ani nezmiňuji... včera jsem dokonce šla sama tančit do víru Wellingtonu... Ano čtete správně ... Sama...

Nebuďte sobeční nabručení medvědi - nahoďte pozitivní léčebnou kůru a mějte koule na to dělat sebe a lidi kolem ŠŤASTNÝMI!!!


1 komentář:

  1. Dobrý den, všichni, mé jméno je Safa El Sadat, jsem ženatý 20 let s manželem a máme dva syny, starší 16 let a mladší 11 let. Můj manžel mě hodně miloval, ale dostalo se do bodu, kdy se zapojil do záležitosti se ženou, která je její spolupracovnicí. Nikdy jsem si to nepředstavoval, ale nějak se změnil jeho postoj ke mně a dětem, jeho pozdní příchod z práce mě přemýšlel o tom, že i na mém 20. výročí svatby v březnu se držím dál od sexu, jak to slibujeme na svatbě Den výročí, 15 dní před výročí svatby přiznal, že ano, že měl sex se svým spolupracovníkem. Přivedl ji do mé postele, když jsem byl na práci, to znamená, že mé pocity byly pro něj naprosto bezcenné, můj duševní stav je plný utrpení, myslím, že nemůžu zapomenout a obnovit bolest, tato žena měla plnou kontrolu nad ona a já jsem nikdy nechtěla dělat to s násilím, ona chce vyhrát mě, zatímco ona je rozvedená, ona říkala, že ona žárlí na náš vztah a ona zničí mě tím, že vezme mého manžela. Musel jsem o tom diskutovat s přítelem, který mě požádal, abych našel dobré kouzelnické kouzlo, v první řadě jsem nikdy nevěřil v tento pravopis, ale musím to zkusit, až když jsem narazil na email PROPHET NOSA UGO na internetu o tom, jak pomohl tolika lidem, aby si vzali zpět a pomohli opravit vztah a učinili lidi šťastnými ve svém vztahu a některých dalších příbězích týkajících se Duchovní nemoci a více, vysvětlil jsem mu jeho situaci a pomohl mi provést nějaké modlitby, některé bylinky a kořeny a malá oběť, kterou jsem udělal, a do 7 dnů se vrátil, aby se omluvil a bylo to pro mě jen zázrak, jsem rád, že mi pomohl a já mohu hrdě říci, že můj manžel je se mnou znovu a teď je se mnou zamilovaný jako nikdy předtím.
    Potřebuješ nějakou pomoc ve svém vztahu, jako dostat zpátky svého muže, manželku, přítele, přítelkyni, vyhrávat loterie, bylinný lék na nemoc, HIV, pohlavně přenosné choroby, astma, artritidu, Fybroid, mrtvici nebo jakýkoli druh nemoci, duchovní problém , Propagace pracovních míst, diváci, kteří čtou můj příspěvek, který potřebuje pomoc, pokud jde o jakékoliv životní výzvy, by měli kontaktovat společnost PROPHET NOSA UGO a budete rádi, že jste to udělali.

    E-mail: nosaugotemple@gmail.com
    WhatsApp: +34631686040
                         +17207992813

    OdpovědětVymazat