Líbí se mi

neděle 7. února 2016

Mám první cíl!!!


Tak si tak snídám na naší zahrádce. Nazývejme to návrat do reality po protančené noci :-D
Je léto, před polednem a už cca 26 stupňů - to Vám bude dneska pečák. A víte co? Vůbec nefouká!!! Aaaaano v našem větrném Wellingtonu je bezvětří... to je snad další důvod k tomu se jít dneska zase napít... haha ale tak nějak stárnu, takže to asi nedám :-D Kde jsou ty časy... :-D

A tak jak sedím a snídaňo-oběduju, psychicky se připravuju na dnešní tůru přes dva majáky - tohohle počasí se prostě musí využít (kocovina nekocovina :-D ) Tak jsem přišla na první cíl... takový záchytný bod, který zvětší mé světlo na konci tunelu... KOUPÍM SI konečně NOVEJ a dobrej OBJEKTIV na na můj Canon, který se mi rozbil v Guatemale. A hurá zase dělat nějaký pořádný fotky, když už žiju na tom Novým Zélandu... Možná se poprat s instagramem, kterému jsem zatím nepřišla moc na chuť a naučit se dělat v nějakém photoshopu.... BRRRRRRR - brzdi holka, to pro začátek stačí. Takže hurá do práce, vydělávat pěkně kačáčky aby bylo na objektiv - příjde mi to jako dobrej odrazovej můstek - teď jenom házet ty salta a přemety a nehodit placáka o hladinu!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat