Líbí se mi

úterý 9. února 2016

Když chceš, jde všechno!

Moc všem děkuji za opětovné pozitiní reakce. Je pravda, že člověk ví, jak se udělat šťastným, jen je na to strašně jednoduché v záplavě starostí zapomenout...

Spousta lidí nad něčím co vyžaduje větší úsilí mávne rukou a používá slova: "Nejde, není na to čas, moc náročné, nemám na to, jsem na to moc starý..." A já říkám "bullshit"!!!!

Buď chceš a nebo nechceš!!! Lidi dokáží věci o kterých by se druhým nesnilo, protože si pokládali správné otázky a nehazovali věci ze stolu po první překážce.

Tak třeba moje babička. Úžasný důkaz tohoto všeho. Většina lidí v důchodu říká, že "na ty technický věci nejsou"
, že to nepotřebují, že to nechápou a že už bez toho dožijou. To ale není moje babi :) Ta se postupně učila a učila a učila a teď mám pocit, že na počítači chvílemi líta zkušeněji nežli já.

Bez Skype se neobejdeme, na FCB zkoumá jak se mám. Hledá nejrůznější recepty, informace a je to prostě naše kabrňačka!!! Říká, co by si bez toho počala... :-D A je happy - ve styku s vnoučatama a jde s dobou!!!

Babička je prostě nejlepší - a to jen proto, že se nenechala odradit okolím, které jí říkalo, jak moc je to složité... Prostě CHCE a ptá se JAK?!


Žádné komentáře:

Okomentovat